Winx Club

Winx Club

The Best & First Winx Group

خب اين مسابقرو تا به حال اليزابت گذاشته بود اما حالا من ميخوام براتون تصاوير ديگرشو بذارم خب بچه ها اينم از عكسي شما بايد بگيد كه اينا كين و به علاوه ي اون بايد بگيد كه كدوم لباسشونه اين مسابقه خيلي اسونه و ميدونم كه همتون ميتونيد .

خب هر وقت شركت كننده هاي مسابقه زياد بشه من نتايجو ميذارم .

فعلا خداحافظ ...


نظرات شما عزیزان:

sadaf
ساعت18:11---6 ارديبهشت 1391
avale tekna dovomeayshacaharo me bloom akhry flora

مبینا
ساعت13:16---3 شهريور 1390
اخری فلورا سیزن 1 بالباس پری

دریا
ساعت8:31---28 خرداد 1390
پنهانش کن ستلا جاااااااااان هواسم نبود


پاسخ استلا : عزيزم مسابقه تموم شده ... دير اومدي :(


roxy
ساعت23:56---25 خرداد 1390
پنهونش کن استلا جوووووووون
پاسخ استلا : کردم عزیزم


لوس استلا
ساعت22:27---25 خرداد 1390
نه ميخوام خودم ببينم مييشه سعي خودتو كني

خواهش
پاسخ استلا:اگه میخوای قبل از این که نتایج اعلام بشه نظرات بقیرو ببینی چرا توی وبلاگ خودت نمیذاری ؟ اینجا من فقط میتونم نتایجو اعلام کنم


لوس استلا
ساعت20:16---25 خرداد 1390
استلا جون ميشه كسايي كه توي مسا بقهي من شركت كردن رو داستاناشون رو توي وبلاگم به صورت خصوصي ارسال كني
پاسخ استلا: عزیزم آخه یک خورده وقتگیره اگه می شه تا فردا یا پس فردا نتایج رو (یا من یا الیزابت) برات تو همین وبلاگ می ذاریم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: استلا ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , winx-club.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com